Als webshop eigenaar kan het regelen van de verwerking van goederen na een transactie via het internet veel tijd en geld in beslag nemen. Wij kunnen u dit uit handen nemen door de volledige afhandeling van orders uit uw webshop, ofwel e-fulfilment, over te nemen. Hieronder verstaan wij: inslag van goederen, opslag van goederen, verzamelen van goederen per bestelling, inpakken van de gehele bestelling, frankeren voor verzending, overdracht aan de vervoerder en retourverwerkingen van teruggestuurde producten. Wij zorgen dat alle bestellingen veilig en snel uw klant bereiken.
Vrijblijvend adviesgesprek E-Fulfilment

Logistieke werkzaamheden
Nadat wij de goederen hebben ontvangen, worden ze geregistreerd en krijgen ze een plaats in ons magazijn. Het magazijn heeft een opslag capaciteit van ruim 6.200 vierkante meter is geheel beveiligd volgens de standaard BORG III en deels BORG IV. Vervolgens worden de orders gepicked die binnenkomen via uw webshop en daarna verpakt en voorzien van adresetiket en pakbon. Vervolgens verzenden wij het pakket naar uw klant en indien nodig regelen wij ook de retourverwerking. Ons team is ervaren en goed opgeleid, wij beheren uw voorraad, pakken en verzenden uw bestellingen zodat u zich kan focussen op uw bedrijf.
Wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op.
Onze voordelen
Service
Wij staan wereldwijd bekend om ons vermogen om in te spelen op de specifieke logistieke behoeften van onze klanten.
Snelle levertijden
Profiteer van elke innovatie, of het nu gaat om een eenvoudige uitbreiding van onze lucht- en zeevracht producten, of een ontwikkeling in magazijnbeheer.
24/7 support
Ons team staat altijd klaar om met passie oplossingen te vinden die uw bedrijf ondersteunen.
Veel gestelde vragen
Hoe controleer ik de status van mijn zending?
U krijgt van ons op diverse momenten een bericht zodat u op de hoogte blijft van de status van uw zending. Van het moment van laden tot het moment van lossen.
Hoe kan ik een order plaatsen?
Via ons contact -of offerteaanvraagformulier kan u online uw vraag stellen en zorgen wij ervoor dat u zo snel mogelijk antwoord krijgt van een van onze specialisten. Telefonisch contact opnemen kan natuurlijk ook op +31 (0)75 750 2600.
Kan ik een zending ophalen?
Goederen op pallets of in containers die u in onze eigen loods laat afleveren, kunnen daar ook afgehaald worden.
Waar zijn jullie actief?
Alpi is onderdeel van Alpi World. En world zegt in deze genoeg. Wij zijn in staat om uw transporten wereldwijd te verzorgen.
Wat is intermodaal transport?
In sommige gevallen is één transportmethode niet voldoende of levert een combinatie van weg- en zeetransport een flinke kostenbesparing op.
Welke opslagfaciliteit bieden jullie?
In Zaandam hebben we onze eigen (douane) loods (opslag) van ruim 6.200 vierkante meter waar al uw export en import goederen op pallets of in containers tot aan het transport opgeslagen kunnen worden.